پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112269
تثبيت ديکتاتوري در بحرين
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 974

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از مهر: علي مشميع، شامگاه يکشنبه در همايش بحرين مقاومت مظلوم که در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان نمونه رسانه هاي عربي وقتي يک جوان با گلوله کشته مي شود مي گويند آن را تروريست ها کشتند.

وي ادامه داد: در مقابل رسانه هاي غربي نيزدر قبال انقلاب بحرين سکوت و تجاهل کرده و به گونه اي برخورد مي کنند که انگار اتفاقي در اين کشور روي نداده است.

آمريکا به کشورهاي مظلوم دست اندازي مي کند

وي در بخش ديگري از سخنانش تاکيد کرد: نظام غربي و در راس آن آمريکا در همه امور کشورهاي سوريه و بحرين دخالت مي کنند چرا که اين کشورها براي ابرقدرت ها منافع زيادي را در بردارند.

وي ادامه داد: آمريکا با ادعاي دفاع از حقوق انسان ها، کمک به مردم براي دموکراسي  و برقراري عدالت در امور کشورهاي مظلوم براي رسيدن به منافع خود دخالت و دست اندازي مي کند.

وي با اشاره به تفاوت هاي مبارزه در بحرين و سوريه بيان کرد: در سوريه عده اي تلاش مي کنند تا به زعم خود دموکراسي را در اين کشور فراهم کنند اما در اين کشور دولت و نظام سياسي معارضان اصلي استعمارگران هستند.

وي تصريح کرد: با همين ادعاها آمريکايي ها در بحرين دخالت مي کنند و ديکتاتوري را بوجود مي آوردند اما مردم خواستار دموکراسي هستند.

وي افزود: در سوريه با اين مبنا و شعار که هدف، مسئله را توجيه مي کند و به بهانه برقراري دموکراسي گروه هاي متعددي از سوي آمريکا و اسرائيل مسلح شدند و مورد حمايت قرار گرفته اند.

اين تحليلگر سياسي افزود: اين گروه هاي مسلح عليه دولت سوريه و ايجاد ناامني به شدت اقدام مي کنند.

وي عنوان کرد: در سوريه واجب است که گرو ه هاي مسلحي وجود داشته باشند اما در بحرين حرام است که حتي از خود دفاع کنند.

کشتار مردم بحرين

وي با بيان اينکه در بحرين تلاش مي شود تا مردم را مجبور کنند که از راه حل سياسي براي حل بحران خود استفاده کنند، افزود: آمريکايي‌ها در اين کشور هرگونه حرکتي که عليه حکومت مرکزي انجام شود را به شدت سرکوب مي کنند.

وي با بيان اين مطلب که در بحرين رژيم آل خليفه رهبران را به زندان مي برد وبه مردم  شکنجه و ظلم مي کند، افزود: آمريکا با کمک آل خليفه و آل سعود با کشتار مردم بحرين و خراب کردن مسجد به دنبال ثبيت حکومت ديکتاتوري در اين کشور است.

وي با بيان اين مطلب که انقلاب بحرين مبتني بر قوت ذاتي مردم است، گفت: اين ملت با اعتقاد و باور به خدا علي رغم تمامي شکنجه ها اعتقاد دارد آل خليفه و آمريکا سرکوب مي شوند و پيروزي نزديک است.

اين تحليلگر سياسي بيان کرد: مردم بحرين عادت کردند سالها با ديکتاتوري و کشتار زندگي کنند و حق هيچ‌گونه اعتراضي در برابر جنايات و زياده‌خواهي‌هاي آل خليفه و آل سعود نداشته باشند و اين موضوع را تاريخ اثبات مي کند.

سکوت در برابر اشغالگري

وي در بخش ديگري از سخنانش تاکيد کرد: نمي شود ملتي را پيدا کرد که با اشغالگري در کشور خود کنار بيايد و يا نسبت به تجاوز به نواميس خود سکوت کند و اين امر برايش عادي شود.

وي ادامه داد: همچنين نمي توان مردمي را پيدا کرد که دولت به مقدسات و عقايد بي حرمتي کند و مردم در قبال اين توهين ها و بي حرمتي ها سکوت کنند.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html